reklama

Byť starou dievkou je úžasné!

Mam 27 rokov. Napriek nepríjemnému tlaku najbližšieho okolia som stále slobodna a bezdetna. Inými slovami, stará dievka ako lusk. Nevšímajúc si poznámky starých tetušiek, rodičov či starých rodičov, chcem povedať len jedno : Byť starou dievkou je úžasné.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

S pribúdajúcimi rokmi, venujúc sa predovšetkým štúdiu a cestovaniu som si ani poriadne nevšimla, že vačšina mojich kamarátiek je už vydatých, pričom takmer každá už má aj babetko. Ani som sa nenazdala a zrazu mi moje okolie čim ďalej, tým častejšie začína zdôrazňovať že som plnohodnotným členom kategórie starých dievok. Akosi častejšie počúvam o mojćh biologických hodinách, o túžbe po vnúčatkach či príbehy o štastných mamičkách.

 Chcem sa však opýtať. Je skutočným a jediným šťastím byť vydatá a poslušná žienka domáca? Prečo sa nútiť do niečoho o čom viem, že na to ešte nenastal ten správny čas. Keď podľahnem tlaku okolia - bude to moja výhra či prehra?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Áno, možno som starou dievkou, ale je to moje slobodné rozhodnutie a ja stále cítim, že som na vydaj či založenie rodiny príliš mladá. Byť starou dievkou mi totiž dáva slobodu, otvára nové možnosti a obzory. Verte, neverte - Byť starou dievkou je úžasné.

Eva Okalova

Eva Okalova

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Strach je najvacsou brzdou cloveka. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu